30 Haziran 2016 Perşembe

Minecraft Herobrine

önce bir resimle başlayalım:

   kırmızı ile işaretlenmiş bölüm herobrine












Evet arkadaşlar resimdede göreceğimiz gibi herobrine hep yalanlanıp saklanmıştır.İlk kez bir efsaneye inanıyorum.Yemin ediyorum ki gördüm.Günahımı almayın gördüm.Bir gün madene çıkmıştım barışçıl daydım önümu görüyodum birdenbir öldüm.O haritaya girdim chestim aniden boşaldı ve ev yanmaya başladı. yeni ev yeri aramaya gittiğimde taştan bir ev buldum içine yerleşeyim dedim bam onu gördüm.Video çekçektim evle birlikte yanan evin yanına gitti.Evi SÖNDÜRDÜ.EVİ DÜZELTTİ.Ve Evin tepesine ışık taşından E yazdı ye kayıp oldu.Araştırdım.Ve minecraft png sinde resmini gördüm.Siteleri araştırdım adı herobrine çıktı.Kötü diyorlardı.Bana yardım etti dedim .Bana küfürler yağdı.Minecraft teknik hizmetini aradım.Jeb is comming dediler bende okey dedim Jeb dedi how can help you dedi.I see herobrine.dedim.Jeb kapattı.Ne olduğunu anlamadım.Beni aradılar.forget it(unut onu) dediler kapattılar.
böyle idi ayrıca 11.kırık diski çalarsanız da geliyormuş.Barışçılda çizgi grafiğini açınca grafikler tavan yaparsa izliyo demekmiş bu kadardı.


bi sonraki konuya dek sağlıcakla



MRTR OYUNLARLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder